Ulltopia

Tänk dig en värld där alla har så mycket ull dom vill.... Ett ulltopia!

tisdag, mars 08, 2005

Total lack of brain

Av någon anledning så går det utmärkt att skicka bilder till bloggen, men gud nåde dig om du vill redigera! Typ lägga till text eller något sådant. Då fungerar det bara inte, jag fattar ingenting, och ska jag vara ärlig så orkar jag inte bry mig just nu.
Så i posten under den här så ser ni iallafall resultatet av Grecian Plait. Och sammanfattningen från det bildlösa inlägget gäller så klart fortfarande - med undantaget att jag använde 6 nystan garn, inte 6 hg!

I övrigt känner jag mig väldigt håglös just nu. Jag var inne i nysta och orkade inte ens bli engagerad i reakorgen som innehöll Debbie Bliss Cashmerino. Jag bara tittade på dom och tänkte jaha, vad ska jag göra med dom då? Jag orkar inte ta upp stickningen på kvällarna, utan föredrar den mycket roligare sysselsättningen stirra-in-i-väggen-tills-jag-får-gå-och-lägga-mig.

Jag behöver semester.

Igen.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ojoj det låter allvarligt! Men vet du, när man ägnar sig åt stirra-rakt-in-i-väggen-sysselsättningen så FÅR man gå och lägga sig, även om klockan bara är fyra på eftermiddagen. Det kan hjälpa. (jag vet...)
Hoppas det är en tillfällig svacka bara
/Liisa
http://hem.bredband.net/liibyb/stick/blog.html

11:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Blä, låter inget kul. Men vid såna tillfällen är det ofta just sömn man behöver.
Hoppas du orkar titta in på Ginos nån tisdag, det kanske kan hjälpa till med att få inspirationen tillbaka?

/Katarina

8:45 em  
Anonymous Anonym said...

Låter som om du behöver sova lite mer, ... eller en Tacoafton och titta på bilder och film från Mexico :)

Får försöka dra ihop det snart, jag har ju tom lyckats ta hand om de 471 bilder jag tog.

11:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home