Ulltopia

Tänk dig en värld där alla har så mycket ull dom vill.... Ett ulltopia!

söndag, november 28, 2004

Äntligen!

Är jag klar med mina boring - förlåt: fluted - bannisters:



Inte roliga. Och jag lovar högtidligt att om nästa par, som kommer den 1 Dec. i six-sox knittalong är tråkiga så ska jag inte göra dom. Det är som med böcker: det finns alldeles för många bra böcker/stickningar för att sysselsätta sig med en som inte är rolig.

Påminn mig om det om jag får för mig att jag måste göra klart det jag påbörjar.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

heja dig. det är ett stort steg i den personliga utvecklingen att inse att man inte måste avsluta tråkig stickning. repa upp sockarna och gör något du gillar med garnet istället. eller behåll dom som ett varnande exempel på hur man gör för att slösa bort sin tid när världen är full av de mest underbara stickbeskrivningarna:-)

heidi

11:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home