Ulltopia

Tänk dig en värld där alla har så mycket ull dom vill.... Ett ulltopia!

tisdag, oktober 19, 2004

Tiden går

och jag vet inte vart den tar vägen...

Jag har stickat lite på ED. *fluted bannister* , den tredje sockan i six-sox knitalong. Jag tycker inte om den. Så, nu var det sagt. Den är tråkig, tråkig och ful. Och ändå har jag snart gjort klart den första:



Är det någon annan som stickar den som tycker om den?
Föresten kan ni se rogue kika fram i hörnet. Den är betydligt roligare....


2 Comments:

Blogger Froding said...

Inte undra på att du tycker waves är tråkig, du stickar ju ett helt annat mönster.....Skämt åtsido, den "däringa" är väl en Flutet Bannister, som jag oxå tyckte var lagom tråkig.. Tänkte bara på Familjen Ashton av någon anledning. Kanske är det ett mönster från 2:a världskriget, inte vet ja....Så har du ju Luther på axeln , eftersom du envisas med att TITTA på den roliga stickning men plågar dig med den tråkiga. Gör som barnen, ät efterrätten först, så du vet att du orkar. Mao sticka klart det roliga. SKULLE du frysa om fötterna och måste ha ett par Fluted Bannister på fossingarna så gör dom....

4:58 em  
Blogger Tina said...

Hehehe, oj då! En sån däringa freudian slip. Jag VILL hellre göra making waves, därför skrev jag det...
Jag har ändrat i posten nu :)

Och ja, jag har nog lite lutheranska tendenser... Har jag väl börjat ska jag slutföra. Idiotiskt när man tänker på det...

12:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home