Ulltopia

Tänk dig en värld där alla har så mycket ull dom vill.... Ett ulltopia!

onsdag, oktober 06, 2004

Jag har redan använt upp dagens ordförråd

Jag har ingen inspiration att skriva något idag, så det enda jag har att erbjuda är ett taskigt foto av Rogue....




Jag har precis delat av för fram- och bakstycket, och ska börja med den föga inspirerande fram-o-tillbaka stickningen för bakstycket. Inga flätor, inge kul.
Men sedan kommer huvan och det är massor mer flätor, så det blir jätteroligt!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte illa det! Läcker färg på din Rogue. Och bakstycket gick fortare än jag trodde... Mitt tips är att inte maska av axlarna utan spara på en tråd/extrasticka och maska av fram och bak tillsammans sen. Det blev snyggt så (jag fick naturligtvis ta upp avmaskningen, då...)
/Liisa
http://hem.bredband.net/liibyb/stick/blog.html

9:31 fm  
Blogger Froding said...

Håller med Liisa om att det inte var så tråkigt att sticka fram-och bakstycket. ÄVEN om jag också tyckte så från början!!! Det gick fortare än jag trodde att få börja sticka på "riktigt" igen! Håller med om att färgen är härlig, precis som sånt där tuggummi som jag köpte i min ungdom(tantvarning...)

11:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home