Ulltopia

Tänk dig en värld där alla har så mycket ull dom vill.... Ett ulltopia!

torsdag, augusti 19, 2004

Oj oj oj!

Vad jag tycker om min familj! Jag fick presenter igår, och oftast brukar dom ta lite från önskelistan och lite eget påhitt. Så blev det i år också, men dom kämpade emot ovanligt lite tycker jag.
Så därför fick jag den här, den här OCH den här!
(Fast två av dom har jag inte hunnit få än, men dom är beställda och ska levereas till mig någon gång nästa vecka)

Vad säger man? Tack så mycket!!! Å andra sidan ska jag kanske inte bli så förvånad över deras förståelse och generositet, när jag fyllde år förra året fick jag min Ashford spinnrock av min mamma och pappa. Så dom är väldigt sympatiska :)

Jag har haft fullt upp den här veckan, med sociala aktiviteter, så det har inte blivit något hantverkande alls. Det är frustrerande att se halvfärdiga eller nästan färdiga projekt som skriker efter uppmärksamhet, men dom får helt enkelt vänta. Vänner och familj går trots allt före stickning (men det idealiska är ju när man kan kombinera de båda tycker jag)
Eftersom jag inte visar några framsteg på stickfronten tycker jag att ni kan surfa runt lite och titta på vad alla andra gör (som om ni inte redan gör det...... : )

Och tack för kommentarerna, det är alltid mycket roligare med respons!

3 Comments:

Blogger Jason said...

Totally.

11:11 em  
Blogger Jorun said...

Grattis på födelsedagen!

11:00 fm  
Blogger Tina said...

Tack! :)

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home